کدام رنگ دامستوس بهتر است؟

کدام رنگ دامستوس بهتر است؟
راهنمای محتوا

شاید این سوال که کدام رنگ دامستوس بهتر است ذهن شما را هم درگیر کرده باشد. رنگ‌های مختلف دامستوس چه تفاوتی با هم دارند؟ برای پاسخ به این سئوال بهتر است با قابلیت‌های این برند شوینده بیشتر آشنا شوید. دامستوس domestos سفیدی و پاکی را به  فضای زندگی‌تان دعوت می‌کند و باعث می‌شود از درخشندگی و پاکیزگی محیط زندگی‌تان لذت  ببرید. شوینده چند منظوره دامستوس، هر فضایی از خانه را به راحتی پاکسازی و ضدعفونی می‌کند و به قول معروف میکروب ها را فراری می‌دهد. چون این شوینده تضمین‌دهنده بهداشت محیط خانه هست و با وجود آن از میکروب و آلودگی و در نهایت بیماری خبری نیست و  شما و اعضای خانواده تان از بیماری ایمن نگه می‌دارد. پاک کننده‌های دامستوس در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که در ادامه این مطلب درباره تفاوت رنگ‌های دامستوس به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد.

بررسی انواع شوینده دامستوس

فرمولاسیون محصولات دامستوس، قدرت پاک کنندگی bleach زیادی دارند و برای تمیز کردن و از بین بردن آلودگی سطوح مختلف به کار می‌روند. فقط کافیست دامستوس را در هر محیط آلوده‌ای همراه خود ببرید تا از قابلیت‌های چندمنظوره آن در نقاط مختلف منزل‌تان شگفت‌زده شوید. طوری که قدم گذاشتن در نقطه به نقطه خانه حتی سرویس بهداشتی برای شما خوشایند و دلپذیر خواهد بود. شوینده دامستوس از مواد غلیظ با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که حتی لکه‌های قدیمی و چسبنده را به راحتی از بین می‌برند. انواع پاک‌کننده‌های دامستوس به دو نوع سفیدکننده‌های غلیظ دامستوس و اسپری‌های چندمنظوره دامستوس دسته بندی می‌شوند. اسپری‌های دامستوس خاصیت ضدعفونی‌کننده بیشتری نسبت به سفیدکننده‌های دامستوس دارند و برای سفید کردن محیط، سفیدکننده‌ها انتخاب موثرتری نسبت به اسپری‌های هستند چون مانند وایتکس عمل می‌کنند.

سفیدکننده‌های غلیظ دامستوس

سفیدکننده‌های غلیظ دامستوس domestos محصولات تکمیلی برای سفید کردن سطوح مختلف محسوب می‌شوند، این شوینده‌ها، خاصیت سفیدکنندگی و پاک کنندگی قوی دارند. علاوه برآن در تولید سفیدکننده‌های دامستوس از فرمولاسیون لکه بری نیز استفاده شده است؛ بنابراین در سریع‌ترین زمان هرگونه لکه و آلودگی را از سطوح سرویس بهداشتی و حتی لباس‌ها پاک می‌کنند. مایع‌های سفید کننده دامستوس در 3 نوع، سفیدکننده غلیظ دامستوس سبز، آبی اکالیپتوس و دامستوس لیمویی عرضه می‌شوند که می‌توانید براساس رایحه مورد علاقه‌تان آن را انتخاب کنید. به طور کلی سفیدکننده‌ها برای نظافت سطوح مختلف آشپزخانه، حمام و دستشویی به کار می‌روند.

سفیدکننده_های غلیظ دامستوس
سفیدکننده_های غلیظ دامستوس

تفاوت رنگ‌های سفیدکننده دامستوس

رنگ‌های سفیدکننده تفاوتی با هم ندارند. تفاوت رنگ‌های سفیدکننده‌های دامستوس فقط در رایحه آن‌هاست و این شوینده‌ها برای سفیدکنندگی و لکه بری سطوح مختلف کاربرد دارند. این شوینده‌ها خاصیت سفیدکنندگی بیشتری نسبت به اسپری‌ها دارند. فقط نباید به صورت مستقیم بر روی سطوح چوب، آلومینیوم، مرمر، لعاب و فلز آبکاری شده استفاده کنید. سفیدکننده آبی دامستوس، بوی خنک، دامستوس سبز با رایحه نسیم کوهستانی و دامستوس زرد، بوی لیمو می‌دهد و تنوع رایحه‌های مختلف آن باعث می‌شود که رضایت مصرف کننده را بیشتر جلب کند.

اسپری چندمنظوره دامستوس
اسپری چندمنظوره دامستوس

اسپری چندمنظوره دامستوس

اسپری چندمنظوره سطوح دامستوس برای سفیدکردن و ضدعفونی کردن همه سطوح در منزل به کار می‌روند. این شوینده‌ها دارای فرمولاسیون پاک کنندگی قوی هستند که از عهده پاک کردن هر لکه‌ای برمی‌آیند. ترکیبات اسپری چندمنظوره دامستوس به بافت سطوح آسیب نمی‌زنند و برای از بین بردن لکه‌ها در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه گزینه‌ای عالی محسوب می‌شوند. این پاک کننده‌ها در اسپری بنفش دامستوس، سبز و قرمز تولید شده‌اند و  از رنگ های مختلف این شوینده‌ها می‌توانید برای سطوح چینی، پلاستیکی و سطوح استیل ضدزنگ استفاده کنید.

تفاوت رنگ‌های اسپری چندمنظوره دامستوس

رنگ‌های مختلف اسپری‌های چندمنظوره دامستوس برای تمیز کردن هرگونه سطحی کاربردی است. به طور کلی رنگ‌های بنفش و سبز  اسپری های دامستوس تفاوتی باهم ندارند. تنها تفاوت واقعی در رایحه آن‌هاست اسپری بنفش بدون رایحه و اسپری سبز با رایحه  و همه انواع اسپری‌های دامستوس خاصیت براق‌کنندگی، تمیز کنندگی، لکه زدایی سطوح را دارند. این شوینده‌ها یا رو یاور نظافت همه بخش‌های منزل‌تان است بنابراین برای خانه تکاتی عید می‌توانید مسئولیت تمیزکاری دیوار حمام و دستشویی، کف و روشویی، سینک ظرفشویی را به عهده آن‌ها بگذارید.

کاربرد انواع دامستوس

اگر دنبال یک شوینده با قدرت تمیزکنندگی بالا می‌گردید، شوینده‌های دامستوس بهترین انتخاب است. فرمولاسیون این شوینده‌ها حاوی مواد با قابلیت سفیدکنندگی غلیظ و قدرت ضدعفونی‌کنندگی زیاد است که هرگونه سطحی را با کیفیت عالی تمیز می‌کند.

کاربرد انواع دامستوس
کاربرد انواع دامستوس

حمام و سرویس بهداشتی

حمام و سرویس بهداشتی منبع اصلی آلودگی، میکروب و رشد قارچ‌های مضر است و برای نظافت این بخش به یک شوینده قوی نیاز دارید که خیال‌تان بابت ضدعفونی سرویس بهداشتی راحت کند. بعضی شوینده‌ها از مواد با فرمولاسیون رقیق ساخته شده‌اند که توانایی مقابله با میکروب‌های مضر را ندارند اما سفید‌کننده‌های دامستوس یک تنه به جنگ همه باکتری‌های سطوح مختلف، حتی قدیمی‌ترین آن می‌روند و بهترین انتخاب برای تمیز کردن شیرآلات، کف زمین، دیوارها و وان حمام به شمار می‌آیند. همچنین برای تمیز کردن دیوار، کف سرویس بهداشتی و حمام می‌توانید از اسپری‌های دامستوس استفاده کنید.

آشپزخانه

برای برق انداختن سینک ظرفشویی، شیرآلات ظرفشویی و گاز، اسپری‌های دامستوس انتخاب کاملی است. شوینده‌های مختلف دامستوس برای باکتری‌زدایی سطوح مختلف آشپزخانه به کار می روند. برای تمیز کردن کف آشپزخانه، سینک ظرفشویی و دیوارهای آشپزخانه کافی است چند پاف از چندمنظوره دامستوس بنفش استفاده کنید تا کف آشپزخانه در عرض چند دقیقه مثل آینه برق ببزند.

لباس‌ها

پیش از استفاده از سفید کننده برای لباس، برچسب راهنمای شستشو لباس و همچنین راهنمای استفاده از محصول را با دقت بخوانید. از سفیدکننده دامستوس می‌توانید برای شستشوی لباس‌ها استفاده کنید. این شوینده حاوی موادی برای سفید کردن لباس و پارچه های سفید است. در صورتی که لباس‌تان سفید است، سفیدکننده‌های دامستوس در یک چشم بهم زدن لباس‌تان را تمیز می‌کنند.

1 دیدگاه دربارهٔ «کدام رنگ دامستوس بهتر است؟»

  1. سلام برای از بین بردن سینک گرانیتی سفید، کدوم محصول دامستوس رو پیشنهاد می کنید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خانه تکانی نوروز 1403

خانه تکانی نوروز 1403

خانه‌تکانی نوروز از آداب‌ورسوم باستانی ایرانیان و فارسی‌زبانان در سراسر دنیا است. هر ساله چند هفته مانده به سال نو، خانه‌تکانی و نظافت منزل در