بررسی ویژگی‌های سیف و دامستوس

کدام شوینده بهتر است؟ دامستوس یا سیف؟
راهنمای محتوا

اگر با لکه‌های سرسختی روی سطوح یا دیوارهای منزل دست‌وپنجه نرم می‌کنید، احتمالاً باید به دنبال یک شوینده قدرتمند بگردید. در حال حاضر، ده‌ها مایع شوینده و پاک‌کننده در بازار وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم به 2 مورد پرفروش آن‌ها اشاره کرده و با هم مقایسه کنیم. شوینده‌های خانگی سیف (Cif) و دامستوس (Domestos)، هر دو از محصولات کمپانی بزرگ یونیلور (Unilever) هستند که تحت نظارت برند جهانی یونیلیور در ایران تولید می‌شوند. هرکدام از این شوینده‌ها، مدل‌های مختلف و ویژگی‌های خاصی دارند. با خواندن این مقاله به درک بهتری از ویژگی‌ها و کاربردهای سیف و دامستوس خواهید رسید.

ویژگی_ها و کاربرد شوینده_های دامستوس
ویژگی_ها و کاربرد شوینده_های دامستوس

قابلیت و کاربردهای شوینده‌های دامستوس

شوینده سطوح دامستوس، یکی از بهترین پاک‌کننده‌ها با خاصیت لکه‌بری بالا است که در ساخت آن، از یک فرمولاسیون خاص استفاده شده است. برای افزایش قدرت پاک‌کنندگی، مقداری (تقریباً 15 درصد) آب ژاول در ترکیبات شوینده چندمنظوره دامستوس استفاده شده است.

از شوینده دامستوس، برای تمیز کردن سطوح مختلف در آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و دیوارهای گچی منزل استفاده می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید از آن برای تمیز کردن البسه نیز استفاده کنید. این شوینده، قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارد و بدون آسیب رساندن به سطوح، انواع قارچ، چربی، کپک، میکروب و آلودگی را از سطح موردنظر شما پاک می‌کند.

ویژگی و کاربردهای شوینده‌های سیف

در این بخش قصد داریم که ویژگی‌های شوینده سیف را هم بررسی کنیم. انواع شوینده‌های سیف به کرم سیف و اسپری سیف دسته بندی می‌شوند که خاصیت پاک‌کنندگی و ضدعفونی قوی دارند.

شوینده چندمنظوره سیف، یکی از پاک‌کننده‌های قدرتمند است که با آن می‌توانید انواع البسه، سطوح چینی، دیواره‌های آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی را تمیز کنید. کرم‌های سیف قدرت زیادی در از بین بردن آلودگی‌های سطوح سرسخت دارند. فقط کافیست مقدار کمی از کرم سیف را روی سطح مدنظر استفاده کنید تا به قدرت پاک‌کنندگی فوق‌العاده آن پی ببرید.

روی بسته‌بندی لکه بر سیف، برچسب «نهایت سرعت» درج شده است و این یعنی، سیف می‌تواند در کمترین زمان، انواع لکه را از روی سطوح مختلف پاک کند. البته از این شوینده نباید روی فرش دستبافت، آلمینیوم، مرمر و کف‌پوش‌های لینولیوم استفاده شود؛ چون احتمال دارد که به سطح آن‌ها آسیب بزند.

قابلیت و کاربرد شوینده_های سیف

قابلیت و کاربرد شوینده_های سیف

شباهت شوینده دامستوس و سفید

محصولات سیف و دامستوس هر دو قدرت پاک‌کنندگی زیادی دارند و برای سطوح مختلف سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه به کار می‌روند. اسپری‌های چند‌منظوره دامستوس و سیف خاصیت ضدعفونی‌کننده و پاکسازی انواع سطوح را دارند. تنها با مصرف چند پاف می‌توانید به قدرت پاک‌کنندگی اسپری سیف و دامستوس پی ببرید. کرم سیف به بافت سطوح نفوذ می‌کند و سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین می‌برد.

تفاوت شوینده سیف و دامستوس

شوینده سیف و دامستوس با وجود شباهت‌های زیادی که با هم دارند اما تفاوت‌های بارزی هم در این دو شوینده ملاحظه می‌کنیم که به آن اشاره خواهیم کرد.

محصولات متنوع متناسب با سطوح مختلف و نوع کثیفی دامستوس و سیف
محصولات متنوع متناسب با سطوح مختلف و نوع کثیفی دامستوس و سیف

محصولات  متنوع متناسب با سطوح مختلف و نوع کثیفی

نکته قابل توجه این است که محصولات سیف به صورت جداگانه برای تمیز کردن سطوح مختلف عرضه می‌شوند. برای تمیز کردن حمام و دستشویی و آشپزخانه می‌توانید از محصولات مورد نظر مخصوص سیف استفاده کنید. به طور مثال اسپری ضد چربی سیف متناسب برای  پاک کردن چربی‌ها طراحی شده است. اسپری چربی‌زدا و گاز پاک‌کن سیف در عرض چند دقیقه تمام چربی‌ها را از روی گاز و سطوح مختلف آشپزخانه بین می‌برد.

تمیز کردن سریع و آسان

در فرایند ساخت انواع مدل‌های سیف، از فناوری Power & shine استفاده شده است که علاوه بر تمیز کردن سطوح، مانع از ایجاد لکه‌های جدید می‌شود. این تکنولوژی باعث می‌شود که موقع تمیز کردن سطوح، نیازی به سایش زیاد سطح موردنظر نداشته باشید و در مدت زمان کمی، هرنوع آلودگی را برطرف کنید.

قیمت محصولات سیف و دامستوس

محصولات سیف و دامستوس با توجه به قدرت پاک‌کنندگی بالا و سرعت زیاد در تمیز کردن، قیمت مناسبی دارند و کاملا به صرفه هستند. بنابراین می‌توانید با اعتماد کامل در پاک کردن سطوح این دو محصول را خریداری کنید.

نتیجه‌گیری

به‌طورکلی در این مطلب دو شوینده سیف و دامستوس را بررسی کر‌دیم. این دو محصول قدرت پاک‌کنندگی زیادی دارند و برای  پاک کردن سطوح مختلف شامل آشپزخانه، هود، گاز، سرویس بهداشتی، حمام به کار می‌روند. بنابراین اثرگذاری هر دو شوینده برای پاک‌کنندگی و لکه بری تاییده شده است و خرید هر دو محصول خیال‌تان را بابت کیفیت پاکیزگی سطوح مختلف آسوده می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید از پک‌های  چندتایی سیف و دامستوس برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خانه تکانی نوروز 1403

خانه تکانی نوروز 1403

خانه‌تکانی نوروز از آداب‌ورسوم باستانی ایرانیان و فارسی‌زبانان در سراسر دنیا است. هر ساله چند هفته مانده به سال نو، خانه‌تکانی و نظافت منزل در