قدرت دامستوس غلیظ در برابر سفیدکننده‌های رقیق ایران

تفاوت سطح پوشش مایع سفیدکننده غلیظ دامستوس با سفیدکننده_های رقیق بازار ایران
راهنمای محتوا

 شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که تفاوت پوشش‌دهی سفیدکننده‌های دامستوس با سایر سفیدکننده های بازار چیست؟ آیا این شوینده‌ها عملکردی قوی برای تمیز کردن انواع سطوح دارند؟ سفیدکننده‌های دامستوس در زدودن باکتری‌های انواع سطوح بسیار قدرتمند عمل می‌کنند؛ به علاوه اینکه عملکرد چندمنظوره سفیدکننده دامستوس، نیاز به خرید شوینده‌های دیگر را کاهش می‌دهد. بنابراین این سفیدکننده توانسته در زمان کوتاهی، جایگاه ویژه‌ای بین طرفداران خود پیدا کند. برای اینکه با قدرت پوشش دهی و اثربخشی سفیدکننده‌های دامستوس بیشتر آشنا شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

غلظت بالا دامستوس برروی سطوح-
غلظت بالا دامستوس برروی سطوح-

غلظت بالا

غلظت بالای شوینده‌های دامستوس، موجب افزایش اثربخشی آن‌ها شده است. سطح پوشش‌دهی دامستوس چندین برابر بیشتر از سفیدکننده‌های رقیق است. مولکول‌های غلیظ دامستوس از تجمع باکتری و لکه جلوگیری کرده و به عمیق‌ترین لکه‌ها نفوذ پیدا می‌کنند و به راحتی هرگونه میکروب و آلودگی را از بین می‌برند.

سرعت اثربخشی بالا

سفیدکننده‌های غلیظ دامستوس در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین اثربخشی را دارند. فقط کافیست مقداری سفیدکننده را روی توالت فرنگی بریزید و حداکثر تا نیم ساعت صبر کنید و بعد با پارچه و آب سطح مدنظر را شستشو دهید. می‌بینید که هیچ اثری از لکه و باکتری روی سطوح باقی نمانده است. اثربخشی سفید‌کننده غلیظ دامستوس در شستشوی وان، کف و دیوار بیشتر است. شوینده را روی سطح مورد نظر بریزید و فقط 5 دقیقه صبر کنید و بعد آبکشی کنید.

ماندگاری و دوام بالا دامستوس غلیظ در شست وشوی حمام، سینک ظرفشویی و دستشویی
ماندگاری و دوام بالا دامستوس غلیظ در شست وشوی حمام، سینک ظرفشویی و دستشویی

ماندگاری و دوام بالا

سفیدکننده‌های غلیظ دامستوس دوام بیشتری نسبت به سفیدکننده‌های دیگر (رقیق) دارند و در مدت زمان بیشتری به سطوح می‌چسبند و حتی بعد از تمیز کردن، خاصیت مبارزه با میکروب‌ها را دارند. در نتیجه فضاهای باکتری زا و کثیف مثل سرویس بهداشتی را از میکروب پاک می‌کنند.

چندمنظوره بودن

پوشش‌دهی دامستوس تا ۲ برابر بیشتر از سفیدکننده‌های رقیق دیگر در بازار است. مایع سفیدکننده غلیظ دامستوس بر روی سطوح مختلف سرامیک، کاشی، چینی، فولاضدزنگ، کاربرد دارد و می‌توانید برای تمیز کردن حمام، دستشویی، شیرآلات، دوش، البسه سفید از آن استفاده کنید. به طور کلی دامستوس با وجود کارایی‌های زیاد، بسیار به صرفه و اقتصادی است و هر خانواده با هر سطح اقتصادی می تواند از قابلیت های آن بهره ببرد.

نابودکننده انواع باکتری_ها در پوشش سطوح زیاد با مایع غلیظ دامستوس
نابودکننده انواع باکتری_ها در پوشش سطوح زیاد با مایع غلیظ دامستوس

نابودکننده انوع باکتری‌ها

هیپوکلریت سدیم در سفیدکننده دامستوس به راحتی انواع باکتری را ریشه‌کن می‌کند. شوینده دامستوس تا 99% باکتری‌ها و قارچ‌ها را از بین می برد. حتی در دوران کرونا برای نابودی انواع میکروب ها، از سفیدکننده‌های دامستوس استفاده می‌کردند. بنابراین این شوینده از شما دربرابر بیماری‌ها محافظت می‌کند.

مقرون به صرفه

دامستوس غلیظ 6 برابر اثر بخشی بیشتری از سفیدکننده‌های رقیق دارد. بنابراین با مصرف یک قطره از این مایع سفیدکننده می توانید بیشترین سطح را تمیز کنید. مقرون به صرفه بودن و پوشش دهی زیاد شوینده دامستوس می‌تواند به شما در قسمت‌های بیشتر خانه تکانی منزل کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط