شوینده‌های دامستوس، یار و یاور نظافت منزل

موارد استفاده از دامستوس برای پاکیزگی منزل
راهنمای محتوا

تصور این‌که برای نظافت منزل وقت بگذارید و سطوحی درخشان تحویل بگیرید، هر فرد خانه‌داری را خوشحال می‌کند. این موضوع ما را به فکر می‌اندازد تا از شوینده‌ای استفاده کنیم که در زمان کوتاه، سطوح زیادی را تمیز کند. دامستوس Domestos به عنوان شوینده چندمنظوره که غلظت بالایی دارد، در هر کجای منزل که بخواهید، قدم می‌گذارد و آن‌جا را برق می‌اندازد. به‌طور کلی موارد استفاده از دامستوس شامل تمام سطوح آشپزخانه، توالت و حمام است. محصولات ما، در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و این تفاوت رنگ‌های دامستوس، تأثیری در کارایی‌شان ندارد. در این مقاله به  کاربرد انواع دامستوس می پردازیم و نشان می‌دهیم چطور با یک محصول، از عهده تمیز کردن سطوح مختلف برآیید.

نابودکننده باکتری‌های سرویس بهداشتی و حمام

معمولاً سرویس بهداشتی و حمام به‌خاطر رطوبت بالا، بیشتر از سایر محیط‌ها مستعد آلودگی و عفونت هستند. همین موضوع باعث می‌‌شود باکتری‌ها به استقبال چنین فضاهایی بروند و در چشم به‌هم زدن، پای این موجودات خطرناک و بدبو به منزل باز شود. یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از دامستوس را در این‌جا معرفی می‌کنیم. مایع سفیدکننده دامستوس که ترکیبات تمیزکننده و ضدعفونی دارد، محیط را باکتری‌زدایی می‌کند و بوی نامطبوع را از بین می‌برد. این مایع، غلظت بالایی دارد و کم‌ترین مقدارش می‌تواند با سخت‌ترین باکتری‌ها مقابله کند. شوینده دامستوس بعد از نابودی میکروب‌ها، اثری از آن‌ها باقی نمی‌گذارد و سطوح را مثل روز اول سفید می‌کند.

مقاله مرتبط: چگونه حمام را به بهترین شیوه تمیز کنیم؟

نابودکننده باکتری_های سرویس بهداشتی و حمام با دامستوس
نابودکننده باکتری_های سرویس بهداشتی و حمام با دامستوس

از بین بردن کثیفی‌ها در توالت

ادرار، اسید اوریک دارد و در واکنش با اکسیژن، تبدیل به آمونیاک می‌شود. پس اگر مدتی از نظافت توالت غافل شوید، تصویری ناخوشایند می‌بینید؛ لکه‌هایی که در کاسه توالت جا خوش کرده‌اند، بوی بدی دارند و اغلب، به سختی پاک می‌شوند. اینجاست که سفیدکننده غلیظ دامستوس به کمکتان می‌آید. دامستوس با فرمولاسیون قدرتمند، طوری کاسه توالت را پاک می‌کند که انگار هیچ نوع آلودگی نداشته است. اگر آلودگی تازه هستند، شوینده غلیظ دامستوس، بلافاصله آن‌ها را پاک می‌کند. اگر هم از عمر آلودگی‌ها می‌گذرد، چند دقیقه به دامستوس فرصت بدهید و شاهد معجزه‌اش باشید.

مقاله مرتبط: چگونه توالت فرنگی را برق بیندازیم

از بین بردن کثیفی_ها در توالت با دامستوس
از بین بردن کثیفی_ها در توالت با دامستوس

کف و دیوارهای توالت فرنگی و حمام

خوشبختانه موارد استفاده از دامستوس آن‌قدر زیاد است که برای برق انداختن توالت فرنگی هم کاربرد دارد. اگر از کثیفی و لکه‌های کف و دیوارهای حمام کلافه هستید، خیال‌تان راحت باشد؛ چون دامستوس برای شما هم راه حل دارد. دامستوس، حاوی ترکیبات سفیدکننده‌ هیپوکلریت سدیم است و می‌تواند کف، دیوار و سطوح را از آلودگی پاک کند و برق بیندازد. اکنون که با کاربرد دامستوس سفید آشنا شدید، این سفیدکننده را می‌توانید با خیال آسوده برای تمام قسمت‌های داخلی و بیرونی توالت فرنگی استفاده کنید و از قدرت سفیدکنندگی آن بهره‌مند شوید.  اسپری چندمنظوره دامستوس سبز و بنفش نیز بهترین گزینه برای تمیز کردن سطوح توالت فرنگی و حمام هستند که به سرعت سطوح مختلف را ضدعفونی و لکه‌بری می‌کنند. این محصولات پاک کننده با فرمولاسیون حاوی سفیدکننده به لکه‌‎بری کمک می‌کند و   علاوه بر پاک کردن لکه‌، درخشندگی را به سطوح هدیه می‌کنند.

شیرآلات حمام و دستشویی

به عنوان یکی از موارد استفاده از دامستوس domestos جا دارد به لکه‌بری و پاک‌کنندگی شیرآلات اشاره کنیم. املاح موجود در آب به مرور روی شیرآلات حمام و دستشویی لکه‌ ایجاد می‌کنند. برای اینکه به جنگ لکه‌های مزاحم برویم و شیرآلات را نجات دهیم، نیاز به پاک‌کننده قوی داریم. اسپری چندمنظوره دامستوس بنفش و دامستوس سبز، این کار را مثل آب خوردن انجام می‌دهند. این محصولات حاوی مواد لکه‌‌زدا و براق‌کننده هستند و در مدتی کوتاه، شیرآلات حمام و دستشویی را از انواع لکه و اجرام سخت پاک می‌کنند. اسپری‌های دامستوس، برای تمامی سطوح استیل به کار می‌روند و کارایی یکسانی دارند. تنها تفاوت اسپری چندمنظوره دامستوس سبز و بنفش، رنگ و رایحه آن‌ها است.

شستشوی سینک ظرفشویی

سینک‌ ظرفشویی فضای مساعدی برای تجمع آلودگی و باکتری در آشپزخانه است و اگر سینک را به حال خودش رها کنید قطعا تیرگی و کدری آن ظاهر خوبی ندارد. یکی از موارد استفاده از دامستوس، شستشوی سینک ظرفشویی است. خاصیت لکه‌زدایی و ضدعفونی در اسپری‌ دامستوس، این محصولات را به بهترین پاک کننده سطوح ضدزنگ و استیل تبدیل کرده است. مواد پاک کننده و لکه‌بری در اسپری چندمنظوره دامستوس بنفش و سبز وجود دارند؛ بنابراین تنها چند پاف از دامستوس می‌تواند با نفوذ در لکه‌های سینک، آن‌ها را از بین ببرد و سطح سینک را براق کند.

شستشوی سینک ظرفشویی با دامستوس
شستشوی سینک ظرفشویی با دامستوس

باز کردن راه آب لوله

موارد استفاده از دامستوس محدود به موارد بالا نیست و باز کردن مسیر لوله را هم شامل می‌شود. ترکیبات معدنی آب، به مرور باعث گرفتگی لوله می‌شوند. مایع سفیدکننده غلیظ دامستوس با رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف، کلید این مشکل است. انواع دامستوس زرد و سبز با فرمول قدرتمند، گرفتگی لوله را از بین می‌برد و راه آب را باز می‌کند. در کاربرد دامستوس زرد همین کافی است که اشاره کنیم این محصول، سخت‌ترین گرفتگی‌ها را از بین می‌برد و به راحتی مسیر لوله را گندزدایی می‌کند تا میکروبی نماند. همان‌طور که گفتیم، تفاوت رنگهای دامستوس، تنها به رایحه‌ متفاوت آن‌ها برمی‌گردد. پس برای باز کردن راه لوله، می‌توانید از هر سه مایع دامستوس زرد، سبز و اسنو وایت استفاده کنید.

طرز استفاده از شوینده‌های قوی دامستوس

استفاده از شوینده های غلیظ دامستوس بسیار ساده است. فقط کافیست چند قطره از دامستوس را در محل مورد نظر اسپری کنید و حدود 5 دقیقه صبر کنید تا روی سطح بماند. سپس با پارچه و آب، آن را تمیز کنید. قدرت پاک‌کنندگی محصولات دامستوس باعث می‌شود بتوانید با مصرف کم به بیشترین نتیجه دست پیدا کنید.

تفاوت انواع شوینده‌های دامستوس

بسته به کاربرد انواع دامستوس، این مواد شوینده فرمولاسیون مختلفی دارند و نمی‌توان آن‌ها را به جای یکدیگر استفاده کرد. در ادامه به کاربرد انواع دامستوس و تفاوت‌شان می‌پردازیم.

سفیدکننده‌های غلیظ دامستوس

انواع سفید کننده دامستوس غلظت زیادی دارند و برای انواع سنگ توالت، کاشی، سرامیک و سینک به کار می‌روند. دامستوس سبز و دامستوس زرد از جمله سفیدکننده‌‌هایی هستند که با داشتن رایحه لیمو و نسیم کوهستان، آلودگی سطوح را از بین می‌برند و آن را سفید و درخشان می‌کنند. این شوینده‌ها همچنین خاصیت ضدعفونی برای نابودی میکروب‌ها دارند و با داشتن فرمول قدرتمند، آلودگی‌ها را کمتر از چند دقیقه نابود می‌کنند.

اسپری‌های چندمنظوره دامستوس

انواع اسپری چند منظوره دامستوس که شامل اسپری سبز و بنفش با رایحه مختلف هستند، ترکیبات ضدعفونی کننده سطوح و لکه‌بری قوی دارند و سطوح آشپزخانه، کابینت، سینک، شیرآلات، کف و دیوار حمام و سرویس بهداشتی را پاک می‌کنند. این محصولات مناسب سطوح پلاستیکی، چینی، استیل و ضدزنگ هستند و آسیبی به آن‌ها نمی‌زنند. درخشندگی و براق‌کنندگی هم دیگر ویژگی انواع اسپری دامستوس است که باعث می‌شود سطوحی براق داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خانه تکانی نوروز 1403

خانه تکانی نوروز 1403

خانه‌تکانی نوروز از آداب‌ورسوم باستانی ایرانیان و فارسی‌زبانان در سراسر دنیا است. هر ساله چند هفته مانده به سال نو، خانه‌تکانی و نظافت منزل در